Helgen


Den här helgen har varit rätt skön ändå. I fredags var jag ute på äventyr. I lördags gick jag på stan och snacka skit med Lina. Sen har jag varit med Jimmy, vi åt plättar idag det var awesome haha. Imorgon har jag och Jennie fullspäckat schema från morgon till kväll. Först ska jag följa med Jennie och kolla på en lägenhet. Sen ska vi in till stan så Jennie kan fixa pass och gå en sväng till körskolan. Det blir tidig lunch. Sen ska vi gå på drop in och klippa oss. Sen ska vi hem till mig och käka tacos och sen film, lägga ansiktsmasker och bara mysa. Så det ser jag fram emot, har varit sugen på tacos hur länge som helst. Sen är det alltid trevligt med kvalitets tid med Jenine hihi!

För dom som är nyfikna så har jag nu börjat med tre nya mediciner. En som ska hjälpa mig att sova, en som ska hjälpa mig att må bättre


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback