Snart kommer snön

Om drygt 2 månader är det jul. Och jag vet inte vars jag ska eller vad jag ska göra. Jag längtar till julen men ändå inte. För jag vill inte direkt vara i Skellefteå till jul egentligen. Helst far jag nog till pappa till jul för då äter vi massa god jul mat och myser. Men på ett sätt orkar jag inte fara dit för sist jag var där gnällde dom om att jag är fet. Jag kommer varken orka eller hinna banta ner mig tillräckligt för att det ska bli märkbart tills jul. Jag tycker själv att jag hade kunnat vara smalare men jag känner att jag har andra bekymmer så jag orkar inte riktigt ta itu med det just nu. Men jag har ju nästan 2 månader på mig att bestämma mig så.

Just nu sitter jag och väntar på att Family Guy ska ladda klart så jag har något att titta på. Sen vette tusan, känner typ inte för att göra någonting alls. Bleh vad tråkig jag är. Jag är så  omotiverad till typ allt. Huvvaligen!

Nighty night!



Kommentarer
jeffä

Hej. Haft en bra dag?:)

ozzy

hej har du haft en bra dag idag??:)fin blogg föresten

2011-11-03 @ 18:01:01
URL: http://http://ozzythedog.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback