A spark to pierce the dark

Det händer en hel del just nu. Både spännande, roliga saker och tråkiga och jobbiga saker. För min egen del så har det mesta ordnat upp sig. Har fått en del nya vänner och bekantskaper senaste månaderna, bland annat en speciell dam. Hennes första månader i norr har inte direkt varit något att hurra över men hon har min fulla support och jag tänker se till att alla vet vilka svin dom är. Dom jävla grisarna ska veta var skåpet ska stå. Vi brudar måste hålla ihop.

Jag tar ställning, behandlar man mina vänner illa då blir det dissen och onda ögat och i värsta fall får man känna att man lever. Fear the mighty Foofie. C'mon bro I got tiger blood. Och man tar ställning för sina vänner, så är det bara, thats how I roll.

På lördag är det fest och jag ser fram emot det som fan! Jag har festat nykter hur länge som helst men på lördag då jävlar smäller det haha, det kommer bli awesome! Hoppas att alla kan komma. Jag och Thimmy planerar en fest någon gång kommande månaderna och det kommer också bli fucking awesome! Och jag har kommit på värsta roliga dansen, det är i samma stuk som "Lina-dansen" för dem som känner till den hehe ;-). Im a total frickin' rockstar from mars.

Kanske gör en vlog sen och visar om ni vill haha, kan visa både Lina-dansen och Foofie-dansen!

Nu har ni fått en liten rapport! Nu ska jag fixa musik listor. Todeeels!

Jag kan också se pretto ut!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback