Update

Jag har varit så dålig på att updatera senaste månaderna. Det har hänt mycket på senaste tiden. Jag har skaffat mig en redig karl! Efter 3 år som singel så var det fan i mig på tiden tycker jag. Och han är värsta awesome! Sen har Lina flyttat in hos mig tillfälligt, hon kommer att bo här i 2 månader till, vi har skitkul haha. Vi sitter uppe halva nätterna och snackar skit och flummar. Och nu för tiden gör jag praktik på smådjurskliniken på travet 2 dagar i veckan, jag får göra lite allt möjligt, städa och fixa lite och hjälpa till med djuren och så. Det är rätt kul faktiskt. För övrigt så står jag på väntelista för en ADD utredning, så man får väl se sen hur det blir med det.

Just nu sitter jag med Lina och gör grimaser haha ^__^. Ikväll blir det sängdags ganska tidigt, praktik imorgon typ halva dagen sedan åker jag iväg till min karl! Kommer tillbaka typ onsdag nästa vecka. Då vet ni det!

Ching chong metallisk sång!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback