Söndag

Jag sitter och dricker iste och tänker att livet känns ganska komplicerat just nu. Jag är sjukskriven nu och jag fick oväntat bra och förstående respons från vissa källor. Andra är mindre förstående vilket gör mig en aning frustrerad. Jag har ett läkarbeslut på att jag ska vara sjukskriven av en anledning liksom. Till att börja med är jag sjukskriven fram till den första september men sjukskrivningen kan förlängas upp till 2 år. Det jag kommer göra under tiden är att försöka få ordning på saker och ting. Just nu är jag som i en period då jag inte orkar bry mig om särskilt mycket alls, speciellt vad andra tycker om mig. Vissa saker kan ju vara svårt att undgå förståss. Grejen är väl mest det att jag har större bekymmer än att folk tycker si och så. Jag är te.x inte särskilt engagerad vad gäller mitt utseende. Men det är väl sånt som kommer tillbaka senare. Men i det stora hela känns det ändå bra att det är sommar och att jag inte behöver stressa och oroa mig över saker som jag gjorde innan.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback