Äntligen!

Äntligen har jag hittat det rätta schampoot som jag varit ute efter. Utan massa onödigt kemiskt syntetiskt strunt! Det är bara naturliga och organiska ingredienser i detta schampoo. Köpte det på Coop idag och kommer använda detta hädanefter.
 
Har länge varit ute efter ett schampoo med naturliga ingredienser nämligen. Vill egentligen helst inte utsätta mitt hår eller hud för sånt där ohälsosamt strunt som brukar finnas i vanliga schampoon. Det gör så att huden och håret kommer i obalans vilket brukar medföra att man behöver duscha och tvätta sig ännu mer och oftare som i sin tur försätter huden och håret i ännu mer obalans.

Så naturligt och organiskt är ju det enda rätta egentligen!

Info: "Urtekram är Danmarks första och största ekologiska livsmedelsföretag och grundades 1972. Urtekram står bakom världens första hela kroppsvårdsserie som certifierats av Ecocert och som innehåller helt vegetabiliska ingredienser. Deras produkter bär också djurrättsorganisationen ECEAEs märkning som garanterar att varken råvarorna eller slutprodukterna är testade på djur i något leverantörsled."

- Detta är alltså produkter man kan använda med gott samvete.

Jag såg att dom hade fler av deras produkter i sortimentet på coop så om jag får blodad tand av detta, vilket jag lär få, så kommer jag nog införskaffa fler av deras produkter.

För att naturligt är det enda rätta! :-D


Kommentarer
Anonym

Provat noo poo?

Svar: Nej inte än iaf, blir kanske att avancera till det sen :-)
Foofie

2013-10-01 @ 14:03:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback