Mina youtube favoriter!

Okey, nu är ni kanske nyfikna på varför dom är mina favvisar. Såhär ligger det till. Jenna Marbles är en favorit bland annat för att hon är både smart, snygg och rolig. Hon har skön utstrålning, jag hade velat festa med henne! Hon lägger upp nya klipp varje onsdag. Jacksfilms är en favorit pga hans "your grammar sucks" varje fredag som är stört roligt. Men mina absoluta favoriter hos Jacksfilms är "Dupstep solves everything" också stört roligt, "Dubstep solves everything 3" comin' up! Onision är en favorit för att han är väldigt knasig, hans liv är lite som en dokusåpa till och från vilket också är rätt spännande. Han har flera kanaler på tuben men min favorit är nog ändå "Uh oh bro" där han lägger upp lite allt möjligt. MissHannahMinx är en favorit för att hon har stora pattar haha!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback