Long time no write/sommaren 2013

Ooookey så jag har inte updaterat här på ett bra tag. Följer man mig på instagramalam så vet man att jag lagt upp bilder relativt flitigt under sommaren så kika in där om ni vill se sånt som inte hamnar på bloggen. Det har hänt mycket sedan jag uppdaterade sist. Så jag tänkte börja med en liten resumé av sommaren 2013
 
Sommaren 2013, woop woop!
 
 
Aah sommarhäng ;-)
 

Kvack!
 

Buster och Leo en sommardag

 
Hundhäng


Cornrows på skallen. Efter att ha sett General Knas på trästocks


Var till Sthlm en sväng. Här ser vi den berömda plattan


Vaxning på G


Fnissade för mig själv när hon kallade sig själv för plågerska


Ooost! Och min mammas baksida...


Shopping på Monki


Mellanmål från Frozen Yogurt Factory


Påväg till Grönalund

 
@ Grönalund
 

Stockholm i mitt hjärta...?
 

Monster!


Kameraman


Mycket folk och varmt så in i

 
Eclipse som är världens högsta slänggunga


Eclipse på kvällen


Ååååhåhååå!

 
Karusell


Tjohooo!
 

Gry Forsell och Sean Banan på sommar krysset


Det var drag när herr banan ställde till med show


Hejdå Grönalund, hejdå Stockholm.
 

Blev bi stucken när jag var på sommar krysset vilket resulterade i ett enormt svullet finger.
 
 
Bio hemma i Skell-hell med älsklingen.
 

Kvällsmat på Krysset.


Fnisse.


Älskling läser fantomen före läggdags.
 

 
Det var det gott folk. I nästa inlägg kan ni se bilder på vår nya familljemedlem ;-P
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback