Regn & rusk

Jävla pissväder vi har.

I söndags var jag och Victor och kollade på ett hus, det såg fint ut så kan vi finansiera husköpet så slår vi nog till. Enda nackdelen är att det blir en bit till stan då men det kan vara skönt på ett sätt också tror jag. Tror att vi alla tre skulle trivas att bo därborta. Men vi får se hur det blir.

Igår uträttades ärenden på stan och då passade jag på med miljöträning för Kira, det gick bra trots regn. Sen blev det en sväng till Akvariecenter för att köpa mera Mush. Bästa fodret jag testat hitils kan jag tala om, rekommenderar det varmt till alla hundägare.

Idag har det också varit en del flängande. Blev en sväng ut till Raggvaldsträsk bland annat, där blev det en runda i skogen. Kira älskar att springa i skogen har vi märkt, springer runt som en galning är som allra roligast verkar hon tycka. Sen blir hon hur trött som helst. Efter det har vi svullat hämtmat och kollat film. Just nu är Victor på träning och jag sitter här och bloggar med Kira sovandes brevid mig i soffan. Spretar på alla fyra benen gör hon.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback