Jag vet


Jag vet att jag varit dålig på att blogga den här veckan, jag har inte tänkt komma med några ursäkter eller förklaringar. Så är det bara. Men däremot hade jag tänkt bjuda på några roliga skämt som min bonusmorsa skickade till mig....



Jag hade lärt min man att göra sin del av hushållsarbetet och nu stod
han i tvättrummet och ville tvätta sin t-shirt. Han hade varit därute i cirka
två sekunder då han ropade: "Vilket program ska jag använda?"
"Det beror på" svarade jag, "vad står det på t-shirten?"
"Manchester United" svarade han.
Och så säger de att blondiner är dumma...



Q: Vad kallar man en intelligent, läcker och behaglig man?
A: Ett rykte...


Käre Gud,
Jag ber om visdom till att förstå min man, kärlek till att förlåta
honom och tålamod för hans skiftande humör. För du vet Gud, att om jag ber om
styrka, kommer jag att slå ihjäl honom!
AMEN


Q: Hur undviker du att din man läser dina mail?
A: Du ändrar 'Inkorg' till 'Bruksansvisning'







Kommentarer
Kille

Förnedrande inlägg!

2009-11-05 @ 17:52:12
Foofie

Haha men snälla nån?? Isf är du som blondinerna som tar illa upp över blondinskämt! Har du hört om någon norrman som tar illa upp över skämten och historierna? Nej inte jag heller, för det är ju bara skämt! Puuuhleeeease liksom :-P

2009-11-06 @ 14:00:47
Brutala Bloggen

Jag tar iofs illa upp av blondinskämt..



men men,, som svar ang din kommentar =):

Tack! =D Hellre extrakilon än hängpattar kanske ^^ ush så hemsk man låter haha

2009-11-06 @ 23:19:01
URL: http://metrobloggen.se/ruv
RUMPCHOCK!!

HAHAHAHAHAHHAHA, Jag dör! Fyfan va rolig! :D

2009-11-07 @ 17:52:09
URL: http://rumpchock.blogg.se/
Foofie

Jag menar ju mest bara det att är ju inget personligt mot någon, för som sagt, herregud det är ju bara på skämt. Det är ju inget man menar på allvar liksom :-P

2009-11-08 @ 03:24:17
Andreas

Vill bara motkommentera din norrman teori, det är klart att de inte tar illa upp av norgehistorier, de har nämligen sverigehistorier istället:P

2009-11-08 @ 12:55:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback