Paket

Idag var jag och hämtade ut ett paket. Det var från H&M och innehöll lite grejer som jag beställt för ett tag sen. Ett sexigt svart nattlinne med spets, en svart BH och några ansiktsmasker. Sitter med ena ansiktsmasken i nyllet nu så ska snart in i duschen och sen ska jag prova mitt nya nattlinne och nya BH hähä. Imorgon måste jag förbi AF och fixa lite tjosan hejsan. Sen är det helg! För mig känns det redan som helg men hehe, kanske för att jag är ledig. Så då vet ni det, ska bara ta det lugnt resten av kvällen och försöka få mig isäng i vettig tid. Tjingeling!


Kommentarer
Emelie <3

Hej sötnos <3

Gå gärna in och tävla om att bli dagens blogg!

PUSS <3

2010-12-03 @ 09:45:18
URL: http://ammis.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback