När man har lite att göra


Bläddra igenom sms:en i inkorgen och räkna till fem, det sms du hamnar på ska du skriva in under frågan. Räkna om och skriv nästa sms under nästa fråga osv.

1. Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig?
Alltid lika het :-)

 

2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Joo dissa han å kom hit :-P

 

3. Vad är de första du säger när en kompis blir påkörd av en buss?
Ja det kan vi. Jag är klar nu, ingen banankräm för min del.

 

4. Vilket sms blev du mest berörd av?
DApa tad datwqea d

 

5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
Händer i helgen?

 

6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
Party nästa helg. Pepp

 

7. Vad skulle du säga till Gud om du träffade honom?
Sex?

8. Vad vill du höra mest av allt?
Jo jag vet läste de i norran

 

9. Vad skulle du säga om du fick MVG i allt?
Okej då vet jag.

 

10. Din mest romantiska replik?
Nu är de 11 dagar kvar :)

 

11. Vad skulle du säga om du blev bestulen?
Hehe. vill du se mig i cam? :-)



Kommentarer
t a k a i ♥

heej söte! :D

ska vi följa varandra på bloglovin? :>

2010-02-10 @ 12:03:34
URL: http://takai.blogg.se/
Matilda

Vad tycker ni om hjärtdans dag? Ska ni fira, eller har ni kanske ingen att fira med:( Tyck till i mitt inlägg om <3 dag.:)



Kram!

2010-02-10 @ 17:17:41
URL: http://matildasimonette.blogg.se/
M

HHAHA sköna svar!

2010-02-10 @ 20:14:13
URL: http://conler.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback