Lista med frågor

 

BRUKAR DU:
Titta på dig själv i spegeln: Det händer ganska frekvent.
Gnälla: Ja på din mamma
Sova: Det händer
Skada dig själv med flit: Det brukar jag inte göra, nej.
Ta mediciner du inte borde ta: Eh nä?
Vilja dö: Inte direkt.
Drömma mardrömmar: Ibland.
Drömma sexdrömmar: När det är fullmåne.
Klä dig i svart: Jag klär mig typ bara i gråskala.
Gå till kyrkan: HAHAHAHAHA vänta... HHAHAHAAHA!
Gå i skolan: Jag gick ut skolan för något år sedan.
Röka: Jao.
Ljuga: Not on a regular basis.
Hata folk: Har inte tid med sånt.
Lita på folk: Jo men visst.

 

VEM:
Saknar du: Jag vet inte.
Vill du döda: Vad tror du om mig egentligen?
Rörde dig sist: Jennie.
Vill du slå: Eh, vet inte.
Pussade dig sist: Jennie.
Vill du kittla: Din bajskorv.
Kramade du sist: Jennie.
Vill du prata med: Vet inte.
Skrek du på sist: Minns inte.
Sårade dig sist: Hmm, vet inte.
Vill du bli galet full med: Bull, för det rimmar på full.
Gjorde dig riktigt glad senast: Oj vet inte.
Fick du sms från senast: Darth Vader

 

HAR DU:
För många vänner: Inte direkt.
Flickvän: Nix.
Förföljelsemani: Tror inte det.
Någon annan psykisk sjukdom: Inte vad jag vet.
Någon fysisk sjukdom: Nej.
Någon skada: Njäe.
Färgat håret: X antal gånger.
Brutit några ben: Aldrig.
Några piercings: Har haft.
Egen dator: Jajemen.
Bra självförtroende: Jag har typ det.
Kysst någon: Jag tror nog det.
Köpt kondomer: Kanske det.
Tagit nakenbilder: Ooh vem vet, vem vet.
Sagt jag älskar dig till någon idag: Nej.
Bjudit ut någon: Typ inte.
Varit kär: Jao.
Dumpat någon: Det har jag.
Blivit dumpad: Japp.
Velat vara otrogen: Njäe.
Varit otrogen: Jag tycker inte det.
Stulit någonting: Haha ja, sudd.
Lämnat landet: Jag har varit utomlands, ja.
Rymt hemifrån: Jajemen.
Gjort något olagligt: Kanske det.

 

HUR:
Svarar du i telefonen: Var hälsad jordbo.
Fördriver du tiden: Desperate housewives och WoW.
Mycket pengar har du: Det du.
Ofta bäddar du sängen: När det behövs.
Ofta diskar du: Hemligt.
Ofta städar du: Hemligt.
Många stör du dig på: Ganska många.
Ofta träffar du din familj: Ibland.

TROR DU:
Att du kommer bli något: Hurså?
På rymdvarelser: Jag ÄR en rymdvarelse, dah!?
Att folk tycker om dig: Jo men visst.
På ett liv efter detta: Njäe.
Att fiskar kan tänka: Jo lite grann.
Att du kommer leva länge: Man vet aldrig.

 

VÄLJ:
Katt eller hund: Hund.
Vit eller svart: Svart.
Varmt eller kallt: Varmt.
Vatten eller land: Land.
Sex eller kyssar: Kyssar.
Telefon eller internet: Beror på humöret.
Musik eller tystnad: Musik
Bok eller film: Film
Leva eller dö: Leva



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback