Lördag kväll

Hehe ja det var ju festligheter hemma hos mig igår. Vi hade väldigt trevligt och så. Vi var lagom antal, lagom mängd alkohol, det blev en lyckad kväll helt enkelt. Dumt som fan dock att det inte blev taget några bilder. Jag sa till Jennie före hon kom "ta med kameran så kan vi ju knäppa lite bilder vettja" också glömmer vi fan bort att göra det haha. Jag hade fullt upp att våldsstäda och duscha och göra i ordning allting innan kvällen från morgon fram tills första gästen anlände typ haha så jag glömde väl bort tanken om det där med att ta bilder. Egentligen skulle vi ha haft lagt fram kameran på bordet för det är kul att den som vill kan greppa kameran och ta lite bilder under kvällen och sen dagen efter när man kollar igenom kameran kan man få syn på bilder som man själv inte tagit.

Men ja som sagt lyckad kväll och det blev knappt nödvändigt med någon städning nu såhär dagen efter. Mest bara pant och lite sopor typ som redan var ihopsamlat. Vi var som ganska skötsamma igår ändå haha.

Jag minns dagen efter jag hade haft inflyttningsfest då det var valborgs samma dag då hade vi varit ganska många, då fick jag gå ut på framsidan och samla ihop ölburkar, tomma ciggpaket och diverse skräp haha. Så kan det vara.

Resterande tid av denna helg kommer ägnas åt att slappa.
 

Jättegammal bild på mig och Jennie från när vi gick i gymnasiet.


Kommentarer
Eriiza

Nej.. Du är inte den enda som inte förstår hur
psykiatrin tänkte där. =P

Precis därför ville jag inte ställa till en scen och
bli inlåst utan att få komma ut när jag vill som det
varit flera gånger tidigare.. =/

2013-02-05 @ 15:58:58
URL: http://eriiza.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback