Återbäring

Det har visat sig att jag får tillbaka en slant på skatten så jag har suttit och klurat på hur jag ska förvalta dessa pengar och nu sitter jag och velar här alltså.



Ska jag satsa på en ordentlig redig  jävla "super" kamera för en gångs skull?
 
 


Eller vad sägs som en shysst sängram med förvaring från ikea?
Eller det mer kreativa alternativet med en solsäng som jag bygger om till vanlig säng med sänghimmel?




Vad tycker ni? Vad ska jag väljaaa??
 


Om jag har tur och lyckas sälja iväg min stackars bil innan någon bränner den så kanske jag har råd med två av dessa alternativ. Någon som är intresserad av en reservdelsgolf? ;-P Är man hajj på bilar kan man fixa den billigt, fullt körduglig enda problemet är en pangad ruta och lite mögel.


Kommentarer
liinaw

Eller kanske spara pengarna till fattigare tider ;P

2013-06-03 @ 06:51:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback