Äventyr på stan

Ja! Idag blev det värsta äventyret på stan, inte för mig då men för Freddy. Tror inte han är så van att vara i stan, men det gick bra iaf! Vi var in en sväng i djuraffären och köpte några munsbitar och i parken såg vi en mus! Freddy ville döda den men det fick han inte. Och vi har rännt omkring sedan 9 imorse typ och kom hem för ett tag sen så nu ligger han och vilar helt utslagen stackarn. Jag har iaf varit och piercat mig idag hos Julia, det gick jättebra och såhär tjusigt blev det.
 

Sen när det läkt ska jag nog byta till taggar eller ringar, vi får se.
 


Typ facelooken idag dårå.
 

Hyffsat väder idag som ni ser.
 


Vi var i parken en sväng, vi såg en mus som Freddy jagade men sen gömde den sig bland grenarna.
 

 
Freddy ganska trött, så nu ligger han och bresar.


Kommentarer
mirre

Fina bilder och jättesöt hund! :)

2013-03-20 @ 17:17:15
URL: http://twinkipinki.blogg.se
Anna

Härligt med lite metall i ansiktet.

Svar: Mja stål faktiskt, kirugiskt stål :-)
Foofie

2013-03-20 @ 19:24:59
URL: http://mesboll.blogg.se
Linda

Men min söta lille Freddy hoppas de går bra för er :) o ajaj Lena gjorde de inte ont med piercing?? Ha de gott ;)

Svar: Hehe jodå det går bara bra. Jo det gjorde lite ont men det gick bra :-). Det håller på att läka ganska duktigt nu
Foofie

2013-03-21 @ 23:16:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback