Tjohej


Hej allihopa. Idag har vi packat och kört grejer till lägenheten och fixat hela dagen. Så nu är jag ganska slut. Jag vet att det kanske inte är så intressant att läsa om min flytt, men det är vad som har hänt idag.

Sen ska jag träffa Rex eventuellt nya ägare på fredag, dom ska ha honom på prov i två månader. Jag hoppas att han kommer passa in där och att han får det bra där. Det är synd att det skulle bli såhär men mitt liv är inte stabilt för 5 öre. Jag måste få ordning på mitt liv. Och pga hur läget har blivit så har jag ingen aning om hur det kommer se ut i framtiden. Med största sannolikhet kommer jag inte att ha tid för honom. Som sagt, det är synd att det skulle behöva bli såhär, men det var inget jag kunde förutse när jag skaffade Rex. Men jag ska nog inte berräta så mycket mer om det där för jag anser att det är min ensak hur jag väljer att lösa det här. Men nu vet ju dom i min närhet som är nyfikna och som läser detta hur läget är ungefär iaf. Det jag kan säga är iaf att jag försöker lösa detta på bästa möjliga sätt så att Rex ska få det så bra som han förtjänar det.


Rex!

Imorgon ska jag samla ihop mina sista grejer och förbereda och så... Sen imorgonkväll är det fest, wiihooo!
Det var ganska längesen jag festade känns det som. Jag och Jennie hade bestämt att vi ska passa på att festa tillsammans för hon jobbar sen typ hela sommaren så då blir det svårt. Så det ska bli kul.


 
 

Från och med lördag kommer jag nog att börja sova i min lägenhet. Men jag har inte internet fören på måndag så det blir nog tyvärr ingen uppdatering. Men ni överlever nog :). Ska nog iaf försöka klämma in ett inlägg imorgon iaf.

Sen vill jag önska er alla en fin valborgs!
 
Trackback