Äntligen en normal dygnsrytm



Äntligen har jag lyckats med att ha en normal dygnsrytm. Just nu känner jag mig hoppfull, jag har inte haft problem att somna heller de tre senaste kvällarna. Kanske är detta ett slut på mina insomningssvårigheter? I drygt ett år har jag haft sömnproblem och haft oerhört svårt att somna. Oj det känns så skönt, för första gången på ett år så kan jag faktiskt somna om kvällarna istället för att ligga och vrida och vända på mig i sängen halva/hela nätterna. Håll tummarna för mig att detta håller i sig länge nu!





Kommentarer
Miiqa - jag överlevde min barndom

Skönt att få in en normal dygnsrytm! Min har pajat helt, tyvärr.. Jätteskönt att börja skolan igen med det.. :(



Fattar vad du menar med ditt blogginlägg och visst är det sorgligt med tonåringarna som tror att de kan leva på sin blogg och sitt kändisskap hela livet. För allting har ju ett slut och varken blogg eller internet kommer finnas för evigt.

2009-08-21 @ 14:14:08
URL: http://flischyflaschoo.blogg.se/
Vicky

Svar: det är den skolan!

2009-08-21 @ 17:33:22
URL: http://tinyunicorns.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback