Kissie skämmer ut sig

Dessie skrev ett provocerande inlägg om hur en viss person förlorade sin oskuld, vilket var uppenbart att det var Kissie hon skrev om. Nu har Kissie sett till att Dessies blogg är lösenordsskyddad, dvs man måste skriva in ett lösenord för att kunna läsa bloggen vilket betyder att typ ingen kan läsa den. On top of that antyder Kissie i ett inlägg att hon ska tatuera in "Barbie" på svanken, det roliga är att Dessie skrev ett inlägg för någon månad sen om att hon vill ha just en sådan Barbie tatuering och just på svanken. Jag kan tänka mig att Dessie är flyförbannad över detta. För övrigt så har en före detta Big Brother deltagare just en sådan tatuering på just det stället.





Om hon verkligen tänkt tatuera in "Barbie" i svanken så kommer hon säkerligen ångra sig senare i livet, det kan jag slå vad om. Många tror att Kissie bara skrev det där inlägget enbart för att reta Dessie, och en del tror att hon ska göra det på riktigt. Jag vet inte vad jag ska tro men hur som helst så tycker jag inte att Kissie verkar vara riktigt frisk. Hon är 18 år och tycks vara besatt av att reta skiten ur Dessie som är blott 15 år. Hur länge har inte Dessie och Kissie hållt på att reta upp varandra via bloggarna? Visst att Dessie gör det, hon är 15 år vad förväntar man sig liksom. Men att Kissie som är 18 år inte är mogen nog att bara ignonera det utan måste alltid ge igen minst lika mycket eller ännu värre.


Om ni frågar mig så tycker jag att Kissie skämmer ut sig. Visst det Dessie skrev var verkligen over the line och smaklöst. Visst att Kissie såg till att Dessies blogg blev nedstängd, men att hon sen drar igång cirkusen ett varv till?!

Nej seriöst Kissie....
För det första: väx upp, du är för fan 18 år! För det andra: du har problem, sök hjälp! Seriöst du är besatt av att narra en 15 åring!

OMG!


Kommentarer
Anonym

hon är konstig och bitchig! :S

2009-08-15 @ 13:49:33
Em

Hej! Allt bra ? :)

2009-08-15 @ 17:37:53
URL: http://emelojs.blogg.se/
jenny

hon mårseriöst INTE bra ...

2009-08-20 @ 18:16:24
URL: http://jennyzz.blogg.se/
Anonym

Så vadå, man får inte försvara sig om man är äldre, utan måste visa si större? Nejnej har inte med mognad att göra, har med personligheten.

2009-08-20 @ 22:51:08
Me-LIKE

Saken e det att du som bloggare verkar redan ha dina förutfattade meningar. Jag menar, du är inte objektiv utan subjektiv. Att kasta sig in i detta är lite osmakt. Men visst, om det är så du vill(?). Sen tycker jag att åldern inte har någon betydelse i det här fallet, utan det har med mognad att göra!



Det finns många 15åringar som är mogna, och många 18 åringar som är omogna! Det finns många 25 åringar som är omogna, och 19 åringar som är mogna! Kanske drf exempelvis tjejer ofta söker sig till äldre killar/män?

2009-08-21 @ 22:24:45
Felicia

DU verkar vara besatt av att läsa kassa och ytliga bloggar och sen analysera allt de skriver. Är det verkligen värt att lägga tid på sådant?

2011-02-12 @ 18:48:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback