Skvallerbloggar



Jag tycker det räcker med skvallerbloggar nu. Som skriver skvaller om saker och ting som händer i bloggvärlden. Jag har märkt nu att det finns 2-3 st, säkert ännu fler som jag missat. Men som sagt, vi behöver inga fler nu. Jag menar i slutändan så blir det ju att alla 3 skriver om ungefär samma saker. Så om du funderar på att börja blogga, gör ingen skvallerblogg, det finns redan. Hitta på något nytt isf, som inte redan finns eller som är mer sällsynt. Jag har inget emot skvallerbloggarna, jag tycker dom är hilarious. Men dom befintliga skvallerbloggarna gör som ett rätt bra jobb så det behövs liksom inga fler nu.




Kommentarer
N Bitchie

Publicerat din idolbild, med länkning till denhär bloggen. Hoppas det var okej :)

2009-08-09 @ 10:16:21
URL: http://nbitchie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback