Storbloggarna


Jag tänkte skriva ett inlägg om vad jag tycker om storbloggarna. Och jag vet att min åsikt kanske inte spelar så stor roll, det kanske inte är någon som bryr sig om vad jag tycker om dem. Men bara för skojs skull så tänkte jag skriva vad jag tycker om dem. (Jag tar bara upp dem som typ alla vet vilka dom är)





Kenza.
Hon verkar vara en trevlig och glad tjej. Dock tycker jag att bloggen är sjukt tråkig.

Blondinbella.
Samma här, verkar vara trevlig och glad tjej, dock lite divig kanske men det må ju vara. Hon har kommit långt och är väldigt framgångsrik så hon ska ha cred tycker jag. Ibland är hennes blogg ganska intressant, medans den ibland inte är det. Det är lite olika.

Kissie.
Tyvärr har jag inget bra att säga om varken henne eller hennes blogg. Hon verkar vara en divig, självupptagen bitch. Hon skriver ju i bloggen att hon inte alls är så i verkligheten men det är ju lite svårt att tro. Väldigt ofta tycker jag hon provocerar onödigt mycket, det är väl visserligen det som gjort henne känd men. Jag tycker bara att hon tar i lite väl mycket många gånger.

Foki
Finns som inget dåligt man kan säga om henne, verkar vara glad och söt tjej. Ganska intressant blogg, hon har nästan alltid något coolt att visa. Dock tycker jag att hon skulle kunna skriva mer om hennes åsikter om saker och ting, hade varit intressant.

Dessirée Nilsson.

Hon verkar vara stockholms största fjortis. Skriver också ganska provocerna, dock inte lika provocerande som Kissie. Verkar inte riktigt kunna stå för vad hon tycker och skriver alla gånger. Ganska intressant att läsa hennes blogg IBLAND. Men mest tjoller för det mesta.

Paow.

Hon verkar rätt ball, dock verkar hon göra lita dumma saker utan att tänka efter före ibland men hon verkar alltid komma på att det var dumt gjort i slutändan. Dessutom har väl alla gjort dumma saker i hennes ålder. Annars verkar hon rätt mogen för sin ålder. Inte världens mest intressanta blogg dock. För det mesta är det typ "vi ska ut och festa bla bla" eller "nu ska vi dra på en restaurang och käka bla bla" eller något i den stilen. Men helt okey blogg egentligen.

Gaybloggen, Amir.
Hur ball snubbe som helst, jag hade lätt kunnat umgås och festat med honom. Verkar ha härlig personlighet. Ganska rolig blogg också faktiskt. Nej men jag tokdiggar honom han verkar ball.




Och det är vad jag tycker om storbloggarna, då vet ni det. Om ni vill veta vad jag tycker om någon annan storblogg så kommentera och länka till bloggen.



Kommentarer
Anonym

najs blogg (:

2009-08-02 @ 21:26:35
URL: http://eswalander.blogg.se/
Jess

Men Kenzas blogg är ju den bästa :)

2009-08-02 @ 22:24:45
URL: http://yiskha.blogg.se/
MARIA

Snygg blogg :)

2009-08-03 @ 02:25:59
URL: http://mariadaos.blogg.se/
RocknrollBabe

2009-08-03 @ 18:38:11
URL: http://it'
RocknrollBabe

Hahhaha håller med dej till tusen! Varför kan inte mer vettiga människor få möjligheten att tjäna pengar på sitt bloggande? folk som faktiskt har något att säga lixxom!

2009-08-03 @ 18:39:14
URL: http://itsrocknrollbaby.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback