The voice



Det har varit ett jävla smattrande över tangenterna över det här med the voice där Katrin Zytomierska var med.
Asså jag orkar inte ens försöka lägga upp klippet här för att det är något fel så man kan inte lägga upp youtube klipp sen så antar jag att "alla" har sett det vid det här laget.

Jag säger bara det att Katrin har så jävla rätt, småflickorna tror att dom kommer bli kända och rika tack vare sina välbesökta bloggar. Men det dom inte anar, småflickorna, är att om dom fortsätter i denna takt så kommer det tillslut att börja gå nedförs. Flera av dem verkar ju redan ha tappat greppet totalt som Katrin säger. Dom är så sjukt naiva. Grejen är ju det som Kenza sa, att det finns inga seriösa företag som vill bli förknippade med dessa bloggerskor pga dom verkar för oseriösa. Dom går inte att ta på allvar så därför finns det inga stor pengar att tjäna för dem, åtminstone inte under några längre perioder (då menar jag år). Frågan är ju sen om dom tycker det är värt det när dom sitter på arbetsförmedlingen om kanske tio år utan någon vettig utbildning och ingen vill anställa dessa skandalprinsessor.

Katrin Zytomierska


Men asså jag kan ju ändå hålla med om att det är jääävligt roligt att kolla in deras videobloggar, för man skrattar ju, det är ju det man gör. Okey, jag brukar inte direkt skratta det brukar vara mer asgarv eller flabbanfall... ja något i den stilen ni hajjar. Det är ju bara så tragsikt att dom här småtjejerna inte inser att folk sitter och hånar och narrar dom och skrattar ut dem. Och det är dubbelmoral hit och dit, och skitsnack, men mest bara trams.

Isabella "Blondinbella" Löwengrip



En annan grej som Katrin sa som är jävligt sant, och det är det där med Blondinbella. Liksom för kanske ett år se så tyckte alla att Blondinbella var sveriges största fjortis, diva och brat. Men om man nu jämför Blondinbella med Kissie, Dessie och Amandavardet så inser man ju det som Katrin säger; att Blondinbella är ju i själva verket en förnuftig ung kvinna som är driven och som håller igång sin karriär. Jag menar... vad pysslar Kisse med? Hon går gymnasiet, festar varje fredag och lördag i princip och har lite samarbeten lite här och där. Dessie börjar 9:an men hon har ju knappt varit i skolan än, hon har blivit placerad i en "ensamklass" för att hon stör andra elever så mycket och är allmänt stökig (ADD varning?) och även hon festar vareviga helg. Sen har väl även Dessie något enstaka samarbete på G. Amandavardet vet jag inte ett skvatt om annat än att det enda hon säger i princip är "MMM...och så....*smack*".


Men för att dra en slutsats... det är hur kul som helst hur mycket te.x lilla Dessie tog åt sig av deras diskussion i the voice! Men det enda man kan hoppas på är väl att dom tar sig samman någon gång i framtiden. Sen kan man ju undra som Katrin "vars fan är den här världen påväg".




Kommentarer
JENNIFER

Hejsan. Fin blogg, :D

Om du vill vara med och tävla & ha chansen att bli veckans blogg? Så anmäl dig här; http://jjennifeh.blogg.se/2009/august/veckans-blogg-4.html#comment :)

2009-08-30 @ 19:04:43
URL: http://jjennifeh.blogg.se/
F

Världen är ju påväg att bli en stor fet klump av inbördes beundran, för och av idioter. Speciellt om man kollar på det segmentet som ser upp till Kissie&Co :P Vi får hoppas att det ekonomiska klimatet inte kan hålla igång det nån längre tid, men jag skulle gissa att dom ersätts allt eftersom...

2009-08-30 @ 19:54:01
Jonte

riktigt snygg design!

2009-08-31 @ 16:22:09
URL: http://repeatmymusic.blogg.se/
Miiqa - jag överlevde min barndom

Skitbra inlägg! Jag såg också det där med Katrin och jag håller med henne helt och fullt. Det kommer en dag då bloggerskorna försvunnit ut ur rampljuset, men folk fortfarande kommer ihåg dem som skandalbrudar. Och då kanske det inte är lika kul längre..

2009-09-06 @ 15:46:10
URL: http://flischyflaschoo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback