Dennis M



Dennis M rekomenderar bland annat sex 3-5 gånger per dag för att få ett förhållande att hålla. Han verkar tycka som Anna Anka att om man inte suger av sin karl varje morgon så får man skylla sig själv om ens partner är otrogen. Ironiskt nog ska nu Anna och Paul Anka skiljas. Personligen tycker jag att sex 3-5 gånger per dag är lite väl att ta i, hur ska man ens hinna liksom? I början av ett förhållande faller det sig naturligt att man pippar som kaniner, hell I like it too. Men att ha sex 3-5 gånger var eviga dag i flera månader... år? Jag tvivlar starkt på att det är särskilt många som hinner eller ens orkar med det. Jag tror att det till och med blir tråkigt i längden. Om man vet att man har sex flera gånger per dag så blir det ju ingen överaskning liksom. Och om man ska ha sex så himla ofta så lär ju fantasin sina rätt fort också. Jag nöjer mig med 3-5 gånger i veckan när jag är i ett stadigt förhållande. På så sätt blir det lättare att vara spontan och man behöver inte känna att man ska måsta vara überfräsch hela tiden. Men vad tycker ni? Sex 3-5 gånger per dag som standard i ett förhållande, är det rimligt?




Sen tycker jag inte att det är ett giltigt skäl att vara otrogen bara för att din partner inte ställer upp på att ha sex med dig 3-5 gånger per dag.




Kommentarer
Hanna

Jag reagera också på hans inlägg.. helt galet med 3-5 gånger om dan.. vilken naturlig människa orkar med och skavsåren? nej, då låter 3-5 gånger i veckan mycke bättre!



Får hoppas att han skrev fel :)

2009-12-16 @ 23:02:06
URL: http://hannaborjeson,blogg.se
Brutala Bloggen

1 ggn om dagen är lagom tycker jag =)



han kanske är sexuellt frustrerad och kåt hela dagarna, Dennis grabben

2009-12-18 @ 22:34:11
URL: http://metrobloggen.se/ruv
HDR-fotografen

Var ju mest på skoj killen skrev det.

2009-12-18 @ 23:12:07
URL: http://stilbild.nu/fotograf


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback