Hahaha!



Men herrgud, här sitter jag och förklarar hur dum man är om man betalar på kredit och tar onödiga lån också hamnar det en annons bland texten som jag själv inte satt dit.




Klicka då förfan inte på länken. Det är en sida som gör reklam för att man kan ta lån av dem osv. Ta aldrig lån från någon såndär skitsida. Använd dom pengar ni har och är pengarna slut så är pengarna slut. Enda gången det är okey att ta ett lån är om man ska köpa ett hus och då tar man lån från banken, inte från någon såndär skitsida.

Så, nu kan ni fortsätta med vad ni höll på med.




Update.... haha men lol nu ser jag att dom fortsätter smyga in samma reklam igen i öven detta inlägg. Som sagt, klicka inte. Aja, carry on.




Kommentarer
lillblondin

Sv; Njaa, jag behöver ha avsnitten med svensk text och jag har bara hittat första avsnittet på säsong 6 med det än.

2009-12-01 @ 23:19:57
URL: http://againstallodds.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback