Ikea sängen


Alltid när folk ska blogga om sängar... då verkar det vara många som använder bilden nedan som exempel (sängen är från Ikea och kostar 1795 kr). Många använder just den bilden som exempel om dom berättar att dom bestämt sig för att köpa en ny säng eller liknande. Vad är det som gjort att just den sängen blivit populär som exempel? Nu har ju Kissie köpt just en sådan säng. Hon är ju så himla rik, men hon köper en av de billigaste sängarna i sortimentet? Varför? Visst bara för att man är rik så behöver man ju inte alltid köpa det dyraste för det, man börjar ju bara undra liksom när hon nu skryter så mycket om hur rik hon är och är allmänt noga med att berätta vad det mesta av allt hon köper kostat.

Om ni frågar mig så är mitt ärliga svar att... jag tycker sängen är ful. Jag menar snälla någon ni ser väl att den ser ut som en parkbänk fast säng? Färgen är det inget fel på eller så men asså som sagt den ser ju fan ut som en parkbänk.

Jag tycker det finns betydligt snyggare sängar i Ikeas sortiment som till och med är ännu billigare än parkbänkssängen. Nej, fy och usch för parkbänkssängen säger jag bara. Inget mer med det.

Over and out.


Kommentarer
ricci - :*

jag tycker faktiskt sängen är fin :)

2009-12-04 @ 08:26:48
URL: http://riccis.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback