Bull


Jag tänkte tillägna ett inlägg till min bästaste bäste vän Bull. Han skjutsade mig till lassa när jag var sjuk, han hälsade på mig på lassa när jag var sjuk, han kom och hämtade hem mig från lassa trots att han hade en tid att passa. Vi brukar laga middag och äta den tillsammans. Efter det brukar vi ligga och jäsa i min säng. Vi brukar se filmer eller serier. Eller så sitter vi på min balkong och röker och snackar skit. Bull gillar prylar, zombies, bilar, vapen, tentakler, steampunk och paj. Jag gillar Bull, för han är min bästaste bäste vän. Vi är lite som Pumba och Tiimon ändå... fast jag är väl mer en Pumba...



Min bästaste bäste vän.




Kommentarer
Brutala Bloggen

din bästaste vän ser snäll ut =)

2009-07-07 @ 19:04:49
URL: http://metrobloggen.se/brutalabloggen
Liina

Meeen man kan ju inte gilla zombies, dom är jätte läskiga och äter hjärnor utan bestick! :O

2009-07-07 @ 20:40:01
URL: http://liinaw.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback