Nemi



Jag köpte en Nemi tidning igår. Så låg jag igårkväll och tänkte avnjuta den innan jag skulle sova. Efter att ha läst tidningen känner jag mig dock otroligt besviken. Jag älskar Nemi, det är så jävla ball. Men jag tycker det är så jävla trist det här numret av Nemi när typ 60% av hela tidningen var reprisstrippar som redan varit i tidigare nummer. Man betalar typ 34 kr för en tidning då vill man inte att mer än hälften av huvudserien i tidningen ska vara repriser. Det som också är synd att i själva Nemi tidningen så är det bara kanske halva tidningen som är Nemiserier, resten är annat. Visst Zelda diggar jag och Tiny Sepuku är helt okey, men resten bryr jag mig nästan inte om. Så om Foofie fick bestämma så hade det varit mer Nemi i Nemi! Och inga repriser, vill man läsa repriser då kan man ju lika gärna läsa en bunt av några gamla Nemi tidningar istället. Näe, skärpning Lise!











Kommentarer
Egoinas mamma

Det där gäller så mycket numera. Ofta så är endasts hälften av det man köpte det man egentligen ville ha..

2009-07-25 @ 06:43:50
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/
SNAADRAA

Nemi är bäst! :D

2009-07-26 @ 10:54:34
URL: http://snaadraa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback