Norrland


Nu åker jag snart iväg. Btw, ni som är sånadär som skriver typ "snygg blogg, lägga till varandra på bloglovin'?". Snälla tänk efter. Varför skulle jag bry mig om eran blogg? Eller ni såna randoms som skriver "jag har en frågestund på min blogg just nu, ställ en fråga!" Hur fan ska jag ens ha något att undra över om jag aldrig varit i er blogg tidigare, det finns liksom inget jag är nyfiken på i ett sånt läge. Om ni vill ragga mig till att prenumenera på er blogg via bloglovin' så måste ni för det första skippa "hej, lägga till varandra på bloglovin'?" snacket, det är så löjligt. För det andra skriv intressant och finurlig respons till mina inlägg så kanske jag blir nyfiken. Och om ni vill att jag ska återkomma då får ni fan se till att ha en intressant blogg. Annars får det vara =P!

För övrigt så har jag varit duktig och lagat ett hål i mina byxor, det ni.




(Gammal bild)


Men nu har jag inte tid med detta längre, peace out!





Kommentarer
Egoinas mamma

Jag har hittat lösningen på just det problemet, har bloggat om det i dag! ;D

2009-07-18 @ 12:22:24
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/
S A N D R A T J U L I N S

Tycker ni att Twilight är underskattat eller överskattat? http://sandratjulins.blogg.se/2009/july/en-fraga-till-er-lasare.html#comment

2009-07-18 @ 21:05:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback