Saker ni kanske inte visste


Saker ni kanske inte visste om Foofie...


* Jag är halvfinne.
* Jag klarar inte av doften av kaffe på morgon.
* Jag är född i Överkalix.
* Jag tycker att Eniro är bättre än Hitta.
* Jag vill vara blek.
* Jag kommer ihåg när alla mina ex fyller år.
* Jag blev mobbad när jag var liten.
* Jag föredrar fisk eller kyckling över kött.
* Jag tittar nästan aldrig på TV.
* Jag dricker alltid Koskenkorva till fest.
* Jag har nästan aldrig nagellack på mig.
* Jag hade en piercing i underläppen en gång i tiden.





Gammal gymnasie bild.





Kommentarer
Mike

Haha överkalix!

Det lät trist ;D

2009-07-02 @ 14:21:33
URL: http://elmiko.blogg.se/
ammizz

Jag har nästan aldrig heller nagellack, sjukt jobbigt att måla tycker jag, haha XD



Gillar din bloggdesign!



Rösta gärna på mig i tävlingen i mitt senaste inlägg så har du chansen att ta del av priserna!



Kram :)

2009-07-02 @ 17:36:21
URL: http://ammizz.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback