Hej


Hej på er alla. Det har inte blivit mycket uppdaterat här på senaste. Ja de beror på att jag varit inlagd på lassa sedan i söndags. Bull Skjutsade dit mig på söndagsmorgon eftersom jag hade haft ont i höger sida av magen sedan dagen före (dvs lördag). Vi kom väl till lassa kring 11 tiden kanske. Sen fick jag träffa en undersköterska som undersökte mig sen fick jag komma vidare och gjorde en kissprov, sedan blev jag ytterligare undersökt av en doktor som tog blodprov på mig, jag lag och väntade på svaret från blodprovet i ca tre timmar så jag var otroligt less. Till slut kom en doktor som undersökte mig ännu mer sen så kom dom fram till att det var bäst att jag lades in. Jag fick inte äta eller dricka något ifall det kunde ha varit något fel på blindtarmen (ifall de skulle bli aktuellt med operation) så jag låg på dropp och det var så jävla jobbigt och smärtsamt. Jag bröt ihop flera gånger och grät, och en sköterska kom och undrade hur det var med mig, då drog jag till något om att jag saknade min kattunge. Jag orkade inte förklara att det var jätteobehagligt för mig att ha en kanyl i handen och att det var jobbigt att höra tanterna som låg i samma rum gråta och oja sig. På tisdagen kom Bull och hälsade på mig, när vi satt ute och rökte så höll jag på att svimma, av vad vet jag inte riktigt. Men det gjorde oerhört ont i hela underarmen antagligen pga droppen. Sen stängde dom av droppen då slutade det göra ont. Efter många om och men så slapp jag tillslut droppen och fick lite käk. Sen idag blev jag utskriven och fick åka hem. Dom hittade heller aldrig vad som var fel, men enligt proverna så hade jag ju någon liten infektion/inflammation av något slag iaf, men var det är ju fortfarande oklart vars. Jag är öm i armarna och ovanpå händerna pga droppen och från alla blodprov, sammanlagt har jag väl blivit stucken ca 10 gånger på båda händerna och armarna. Så jag känner mig ganska så sönderstucken vid det här laget.

Och det är så jävla skönt att äntligen vara hemma. Senare idag ska jag och Bull äta oss något gott sen får vi väl se vad som händer.




Armbandet jag hade.

 

Mina stackars händer





Kommentarer
Lina

det lät jobbigt :/

2009-06-30 @ 12:51:11
URL: http://liinaw.blogg.se/
N3drid

Så jobbigt det måste ha varigt. Men jag hoppas du blir mycket bättre och börjar skriva här igen! kram och @->--- åt sjuklingen hehe.

2009-06-30 @ 13:33:33
URL: http://N3drid.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback