Svaren till frågestuden


Hej alla sköna bloggläsare! Jag kan ju börja med att berätta att jag haft en fin och mysig helg i Umeå. Hoppas ni inte saknade mig alltför mycket iaf! Jag fick intressanta och roliga frågor att svara på =). Här kommer frågorna + svaren!



Är du förskyld?

Nej inte just nu iaf, skönt! =)

Hade du kul på midsommer lr ville du bara gömma dig?
Hehe jag hade faktiskt rätt kul, men mest mysigt ;-)

Hur många shots/huts drack du i helgen?
Jag var faktiskt nykter i helgen!

Brukar du runka ofta?
Asså det är lite ovisst just nu, det är inte så regelbundet direkt.
På senaste tiden har det blivit mycket på helgerna =D

Vill du ha fler husdjur?
Jag hade faktiskt en hund tidigare, Rex, men jag var
tyvärr tvungen att omplacera honom då tiden inte finns
eller kommer finnas. Pga det tog slut mellan mig och
min exsambo (som jag hade hunden tillsammans med
från början) så hinner jag inte ta hand om hunden helt själv.
Det var inget jag kunde förutse från början att det skulle bli så,
det känns jättesurt att jag var tvungen att omplacera honom
men jag bedömde att det var det bästa för honom. Han har det
jättebra hos sin nya familj. Men jag funderar kanske på att skaffa
en katt, men jag avvaktar tills vidare.

Gillar du guldfiskar?
Jag tycker dom är fina, men det är ju mest bara det dom är.

Har du syskon?

Nej jag är faktiskt ensambarn. (AMAAAGAAAAAD så skönt!)

Hur går det i sims 3? berätta om din familj där! =D

Det går riktigt bra faktiskt, trots att jag inte fuskar med simdaler eller så. Just nu spelar jag en vuxen sim (kvinna) vars livslånga dröm är att bli uppfödare av cyborgs. Det innebär att hon har en karriär inom vetenskapen. Just nu är hon på nivå 7 och högsta är nivå 9. För att klättra högre upp i karriärstegen inom vetenskap så behöver du ägna dig åt trädgårdsarbete, fiske och händighet. Just nu tjänar hon faktiskt riktigt bra, 190kr/timmen om jag minns rätt, jag hade inte tackat nej till en sådan lön irl kan jag ju säga! Hennes personliga egenskaper är: geni, händig, perfektionist, gröna fingrar, och kockbegåvning. Hon har en riktigt fin trädgård faktiskt, men den är lite stor för tillfället så den är lite jobbig att underhålla. Och hon har några sällsynta plantor på tomten, bland annat en "livsplanta" eller vad den hette, om man äter dess frukt så föryngras simmen en aning. Tips: Man kan hitta små frön på marken lite här och var!  Vissa kanske inte är så märkvärdiga men en del är ovanliga, speciella eller till och med sällsynta. När man kommit till en tillräckligt hög nivå på trädgårdsarbete så kan man plantera dom och det är jättespännande att se vad som växer fram! För övrigt så har
simmen grönt hår och turkosa ögon ^__^.

Har du skaffat dig nån i Umeå eller?
Hmm, jag vet inte riktigt vad jag ska svara på den. Det är en kille som heter Jonas. Jag tycker om honom väldigt mycket och det vet han om, om han vill att det ska bli mer än vad det är just nu så är det upp till honom. Just vet jag inte riktigt vad det är vi har, en liten romans kanske?

Om du har 3 önskningar och fick önska dig precis vad du ville, förutom flera önskningar, vad skulle det vara?
Okey jag kanske låter knäpp nu men det absolut första jag skulle önska mig är typ en 10 miljoner kanske... Jag vet att
pengar inte = lycka... men det hjälper ju en hel jävla del. Hade jag varit förmögen så hade jag köpt en bil till mamma så
hon lättare skulle kunna få jobb. Sen hade jag betalat av pappas lån. Sen hade jag haft en stor fest för mig och alla mina vänner. Sen kanske jag hade rest lite. Sen hade jag skänkt pengar till olika organisationer som te.x cancerfonden eller liknande. Sen hade jag väl unnat mig lite kläder och sånt. Och hade jag varit ekonomiskt oberoende så hade jag kanske startat upp ett eget hunddagis.

Det andra jag hade önskat mig vore ett slut på lågkonjukturen.

Det tredje och sista jag hade önskat vore såklart fred på jorden.



 


Tack så mycket för alla frågorna, det var jättekul att svara på dom! Hoppas ni haft kul att läsa svaren!
Trackback