Yo yo yo


Hejbah!

Tänkte bara visa att jag lever fortfarande. Blev då inge fest för mig igår iaf, jag hade varit vaken långt över ett dygn och tyckte det att fest på det var nog ingen bra idé. Men jag hade ju fest förra helgen så jag känner inte direkt något supersug efter fest. Jag festar kanske en gång i månaden eller så, max två, annars blir jag less. Jag fattar inte dom som orka festa varenda helg. Visst kan man festa varenda helg om man vill men supa varenda fest, usch fy fan vad sliten man skulle bli. En sommar hade jag festat två kvällar på raken och var otroligt less och sliten.

Sen vet jag inte vad som händer idag? Det är ju fan lördag och skit. Jag känner mig nästan smått isolerad här i Bureå. Innan bodde man ju i stan och hade nära till kompisar, nu när man bor i Bureå så åker man ju inte in till stan i onödan
direkt... Men va fan mina polers därute, ni måste fan höra av er om ni ska hitta på något!
Trackback