Välkommen till min nya blogg!


Hej allihopa! Detta är nu min nya blogg som jag kommer att skriva på istället för på min gamla blogg på blogspot. Det är några st som länge tyckt att jag skulle börja skriva på blogg.se istället för på blogspot. Och jag tänkte när det nu ändå var aktuellt med en hel renovering på min gamla blogg så tänkte jag varför inte byta blogg helt och hållet? Så som ni kanske märker så är denna blogg länkad i min gamla blogg och min gamla blogg kommer att vara kvar tills alla hittat till min nya blogg. Sen kommer jag att ta bort den. Men spara min blogg i favoriter eller bokmärken eller hur ni nu gör för att hålla ordning på era sidor/bloggar osv så har ni lättare att bara klicka er in så ni enkelt kan läsa min blogg varje dag, för det gör ni va? Man ska läsa min blogg flitigt varje dag ^__^



Trackback