Fjortisar på bloggtoppen?


Asså seriöst! Jag är så jääääääävla less! Typ 50% av alla bloggar på bloggtopparna på diverse sidor är ju bara bortskämda jävla brats fjortisar som tror att dom är så mycket märkvärdigare än alla andra och att dom är för fina för att få lite skit under naglarna eller att svetta ner sig minsta lilla. Hur många av dom är seriösa dessutom? Hur många är det inte som gör till sig bara för att sälja ut sig själva som bortskämda fjortisar så att läsarstatistiken ska gå i taket?! Snälla kan vi inte uppmärksamma vettigare bloggar som har något intressant att komma med? Jag är så jävla less på att höra om att dom jävla fjortisarna är minsann för fina för att plocka upp hundbajs och dom har minnsan köpt en ny väska från Friis&co och dom ska ner på kungsholmen och ta en fika, VEM FAN BRYR SIG?! OMG, BOJKOTTA ALLA JÄVLA HJÄRNDÖDA FJORTISBLOGGAR, UPPMÄRKSAMMA DE VETTIGA BLOGGARNA SOM FÖRTJÄNAR UPPMÄRKSAMHET!!! Visst jag vet att jag behöver ju inte läsa det om jag inte gillar det, och det gör jag oftast inte heller, men man får ju höra om det hela tiden ändå! Jag vet att jag kanske tar det här på lite stort allvar, men jag tycker bloggar är kul så det spelar roll för mig! + att bloggar ä stort just nu!








"Hallå asså bah daaaah! Jag heter typ Foofie, asså jag är typ bah sötast, alla älskar mig och vill va som mig. Alla som säger annat är bara avundsjuka! Asså shit jag har aldrig använt en tvättmaskin i hela mitt liv, hur gör man liksom? Men asså det spelar ändå ingen roll, någon annan kan ju tvätta åt mig. Tvätta är ju liksom bah sååå tråkigt, varför ska man slösa tid på sånt liksom. Men asså ikväll blire typ fest så att eh, det ska bli så jävla kul. Jag ska ha på mig min rosa klänning som jag köpte från nelly.se. Men nu ska jag typ börja sminka mig, asså det är så jävla kul att sminka sig liksom. Men vi hörs senare, PUZZ PUUUUZZ!!!"
Trackback