Fullt normal konversation på msn



Foofie säger: nu ska jag ut i tvättstugan en snabbis
Bull säger: ok. lycka till?
Foofie säger: öh
Bull säger: grattis då?
Foofie säger:
hmm :P
Bull säger: gick det bra?
Foofie säger: jodå fast jag blev ju visserligen gangbangad av ett gäng giraffer men... jag använde mina ninja skills så dom fick det dom förtjänade
Bull säger: jaha... jamen det var ju inte så ovanligt
Foofie säger: det verkar vara rätt vanligt här i Bureå
Bull säger: ja de är hämska de där gängirafferna! men du har inte mött knarkarhörningen än va? han skall du passa dig för!
Foofie säger:
nej jag har inte stött på honom än... men jag såg en suspekt typ i krokarna häromdagen
Bull säger: det var säkert bara blåttarräven... han är harmlös
Foofie säger: jaha men då är det ju lugnt, hoppas han har liten k*k så jag kan skratta åt honom
Bull säger: :D



 
Trackback