Singel + egen lya


Det är så jävla skönt att vara singel. Det är så jävla skönt med egen lägenhet. Helt ärligt så saknar jag inte att ha en partner. För inte så länge sen så gjorde jag det men nu tycker jag det är skönt att vara singel... inte för att jag dissar eventuella "grodor" och "prinsar" men det är onekligen skönt att vara singel. Jag tror faktiskt att jag kan behöva vara singel en stund... Jag menar jag har knappt varit singel sen jag kom in i puberteten. Sen vad är det som säger att man inte är en hel människa utan partner liksom? Jag är helt på för ragg, sommarflingar och korta romanser just nu för jag har absolut inte bråttom med något seriöst. Men med det menar jag inte att jag strular runt hur som helst heller, någon måtta får det ju ändå vara. Hur som helst, skönt att vara singel!

Trackback