Friday


Idag har jag inte gjort så mycket, mest tagit det lugnt. Har käkat middag med Bull och tvättat lite. Blir inge fest för mig i helgen iaf. Känner som inte för det, har blivit så mycket fest på senaste. Jennies 20 års fest blev ju succé och bästa festen jag varit på, på länge. Och hon som ringde mig dagen före festen och sa "jag tror inte det kommer så mycket folk..." HAH! Dök ju upp hur mycket folk som helst. Men däremot blir det eventuellt bio i helgen. Känns som att jag hellre ser 2012 än festar arslet av mig. Iaf den här helgen. Vad som händer nästa helg får vi väl se. Nu på måndag börjar jag iaf praktik inne i stan. Ska ha praktik där november ut, sen får vi se efter jul och så. Men det känns kul iaf. Nu ska jag slösurfa lite mer. Lateeer


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback