Dissar/gillar



Då var det väl dags för en dissar/gillar lista då!














*Svininfluensan, den suger och den är ful!

*Nykterister som säger att dom inte gillar att vara full och att fulla människor är störande och jobbiga. Dom som säger så är oftast såna som aldrig varit fulla och är rädda för hur det är att vara full och det är väl klart som fan att fulla människor är störande och jobbiga när man själv är nykter!

*Golddiggers, att inte kunna leva självständigt och att snylta på andra hela tiden är så oattrakivt som det kan bli.




*Min nya mobil, den är så bra!! 5 megapixelkamera, touchscreen, kan hantera filer av XVID format. Behöver jag säga mer?

*Stieg Larrson, han är ett geni!

*Mig själv såklart. Jag är smokin' hot!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback