FUCK YOU 118800!!!


Jag skriver ett sms till 118800 och frågar: "Vem är foofie?"

Detta är vad jag får som svar:

"Fofie författas av en mycket söt ung flicka som har en massa härliga intressen som hon berättar om på sin blogg sotiws.blogg.se. Fofie är en upplyftande och läsvärd blogg som kan rekomenderas! MVH 118800"



"Fofie" ?!?!?!? Asså ursäkta mig, har dom ingen jävla koll på 118800 eller?! Dom vet vem Kissie är och Egoina och alla, men mig förväxlar dom men någon sketen 98:a gluttare! Vad fan är det här, vet dom inte vem jag är?! OMG asså hänger dom inte med eller?! Googlar man på "foofie" så hittar man mig längst upp! LÄNGST UPP! Näe skämmes på er 118800!


Grrr, min ärkefiende!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback