Laptop latpot


Jag har fått tag i en laptop som jag ska få låna i veckan. Jag beställde ett moderkort tidigare idag och den bör komma i veckan. Den här datorn är lite seg men det funkar nu i veckan, är glad att jag kan sitta på internet iaf.

Jag hade en idé om vad jag skulle klä ut mig till halloween och det var en awesome grej men jag måste prioritera ett nytt moderkort så jag tar det jag har hemma men jag lovar, det kommer bli minst lika awesome som det jag hade tänkt från början. Det kommer bli skitbra. Men jag ser fram emot halloween festen hos Emma och Vincent, det ska bli kul. 

Och snart kommer jag börja på en arbetspraktik på Kitchen uppe i CK, och jag kommer ha en ganska bra lön så det känns bra. Kommer vara där fram till jul iaf, sen får vi se. Så ja, det är mycket på gång.

Hur går det för er då?


Kommentarer
EEmma

Neej, ska du inte ha nån halloween fest?=(

2009-10-19 @ 22:27:41
URL: http://emmamckie.blogg.se/
Egoinas mamma

Jag älskar att klä ut mig (fortfarande), men har ingen bra ursäkt just nu. Får nog fixa nya vänner som gillar maskerad! :D

2009-10-20 @ 19:19:50
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback