Bleeeh



Ni får ursäkta att jag varit dålig på att uppdatera, jag ber inte er om att ni ska ursäkta mig, ni får helt enkelt lov att göra det. Ni får helt enkelt lov att ha förståelse för att det inte riktigt har varit läge att blogga på senaste. Även om Pippin inte var min katt så är faktiskt jag också väldigt ledsen över att han var tvungen att bli avlivad. Det var ju trots allt jag som hade hand om honom senaste månaderna, så jag saknar honom ju också. Jag har ju alltid uppdaterat bloggen enbart när jag har något att tillföra och när jag helt enkelt har känt för det och så kommer det även att förbli.

Ikväll ska jag gotta mig, ska kanske spela lite sims 3 tills det börjar skymma. Sen ska jag och Bull se Supernatural. Så det blir en lugn kväll ikväll. Festande och sånt hinner man med någon annan helg.


Kanske lagar vi lite middag...





Kommentarer
Parro-Pung

Jävla tuff blogg du har! Kul med budar med lite attityd och som inte är kåta i mode!

Ta gärna en titt in på min :)/ Parro

2009-09-26 @ 21:00:14
URL: http://parro.blogg.se/
Parrp

2009-09-26 @ 23:50:22
Parro-Pung

Blev nåt kladd men råkade nog skicka innan :S

Ja, modebloggar går jag inte ens in på! Visst, om jag hittar en snygg tröja eller pryl och lägger ut den är väl en annan femma men personer som beteer sig som om dom hade 3 i IQ, lägger ut bilder på hur smala och snygga dom är och att dom har shoppat på pappas kreditkort igen, dom skulle jag kunna spy på!

Men visst är det kul med kläder men det är inte livet! Läget annars idag?

2009-09-26 @ 23:54:02
URL: http://parro.blogg.se/
Parro-Pung

Nej, exakt! Det finns en gräns på allt det där!

Åå pizza, skulle jag behöva idag, så bakfull jag är :P Bor du långt ifrån Umeå?

Idag har jag varit bakis hela dagen. Vilket har innehållit att ligga i soffan hela dagen, druckit några liter med vatten och krängt chips :)

2009-09-27 @ 02:05:04
URL: http://parro.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback