Blondinbella



Jag följer inte Blondinbellas blogg så ofta, brukar väl kika in där kanske en gång i veckan eller så. Jag såg nu att hon hade färgat håret ytterligare lite mörkare, och jag måste faktsikt säga det att hon blev riktigt snygg i det.


 

En del säger att "hon borde inte få kalla sig själv eller bloggen för blondinbella längre nu när hon har brunt hår". Asså jag orkar inte riktigt bry mig. Hon är ju naturligt blond och har en blogg och ett varumärke som heter blondinbella, men vill hon ha brunt hår trots det, låt henne ha det då. Och en del är så "OMG OMG blondinbella har färgat håret brunt!!"... jag fattar inte varför folk ska göra så stort nummer av det. Hon kände för att har brunt hår, so? Carolina Gynning färgade också håret brunt, det blev väl fint, mer än så orkar jag inte bry mig.

 

På tal om att färga håret...

Jag funderar förresten på om jag ska färga håret orange-aktigt. På den här bilden ser mitt hår lite orange ut när solen skiner på det. Tror ni det skulle bli fint om jag färgade det så det blev ännu mer orange? Nu menar jag inte knallorange som en morot, mer diskret och mjuk orange färg.  Men vad tror ni?

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback