Förr i tiden



Jag förr i tiden, när jag var ung. Fan vad gammal jag låter när jag skriver så, dock är jag blott bara 20 år! Men när jag var si sådär 14 år kanske då var det tufft och lite rebelliskt att göra en piercing (på något annat ställe än i öronen förståsss) så typ "alla" små tonårsbrudar ville ju självklart pierca sig. Jag hade själv en piercing under en period.



Men nu för tiden känns det som att det kommer bli "inne" med pumpade läppar, vad tror ni? Är restylane den nya "piercingen"?


Kissie sist hon sprutade in geggamojja i läpparna




Piercing som typ "aaaaalla" tonårsbrudar ville ha för några år sen.




Kommentarer
Mahal

Inte så charmigt att ha en airbag för snoret när man nyser.. men så länge jag slipper är jag nöjd:o

2009-09-10 @ 18:02:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback