Gaaaaalen



Åååh shit jag blir galen, galen, gaaaaaleeeen. Nu är det någon som tvättar på min tvätt dag.  Har gått dit flera gånger och kollat om han/hon är klar och tagit ut sin tvätt. Men nej! Kläderna har legat i tvättmaskin svinlänge nu + kläder i torktumlaren. Sen vill jag fan inte börja peta i någon annans tvätt och dra ut den så jag kan tvätta. Jag menar vafan dom kan ju bli sura. Inte hade väl jag velat att någon grävde i min tvätt liksom. åh jag hade velat hinna köra igång en maskin med tvätt innan jag drar till stan och uträttar ärenden. Nåväl, får se hur det ser ut senare idag helt enkelt. Annars får jag väl tvätta lör eller sön istället.

Men aaaaaaaah jag blir galen!

 

 

 



Kommentarer
tilda

Fin blogg du har! :)

2009-09-12 @ 19:22:43
URL: http:// tildilins.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback