Another day

Så har man gjort bort ännu en dag. Har sedan jag kommit hem tagit mig en varm och skön dusch. Det börjar vara kallt ute nu, huvva. Har sovmorgon imorgon vilket är skönt, börjar 11:30 och jobbar till 20:00. Jobbar delat på fredag och slutar 21:15, sen är det helg fy fan vad skönt. Första hela helgen på två veckor. Nu är det bara 8 arbetsdagar kvar och sen är jag arbetslös igen. Känns både bra och dåligt. Känns bra för att det är ju inte direkt drömjobbet egentligen + att jag får mer fritid igen. Känns dåligt för jag vill ju jobba, om än inte där. Och för att jag kommer sakna alla shysta arbetskamrater. Ska se ett sista two and a half men avsnitt, sen blir det hopp i säng för peng som min pappa brukade säga när jag var liten. God natt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback