Gårdagen

Gårdagen gick ganska snabbt och smärtfritt. Ibland känns det som att allt går så lätt och smidigt och allt går att lösa och inget är omöjligt. Vissa dagar känns det som att man pratar bara med sura och omöjliga kunder, tiden går sakta och allt känns segt och drygt. Men jag antar att det är så det är när man jobbar på ett callcenter. Imorgon är det äntligen löning, då är det snart dags att införskaffa kattsand, tandkräm och alkohol. Bra combo typ. Rökelser som doftar körsbär är redan avcheckat på listan av saker som ska inhandlas. Kikade på skor med Jennie igår, jävlar vad sugen man blev... men borde inte. Men, hur deprimerande det än låter, så är vintern snart här. Skulle haft mig ett par rejäla kängor. Det är mycket man skulle behövt, typ årskort på friskvårds hade ju varit något. Tänk vilken habba habba brud jag hade varit om jag började träna. Hade ju nästan sexpack när jag gick i högstadiet, men äääh vem vill ha en sexpack när man kan ha en hel kagge? Nu är det dags för sängen, jobb imorgon. Nighty night ya´ll.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback