Ojski pojski

Ojski pojski kaptenski vilken dag! Har varit en lång dag idag. Har börjat jobbet kl 08 imorse och suttit där i ungefär 2 timmar sen fick jag gå tidigare på mitt delade. Så jag och mamma åt en liten lunch i stan och sen for vi hem till mig och racer-städade, bippeti boppeti boo sa det bara så ser man att det är ett kök igen. Kändes så skönt att få det bortgjort, varken hinner eller orkar ta tag i städning när jag jobbar så mycket, hade bara tur idag att jag kunde gå tidigare annars hade jag inte hunnit Och jaaa det är så väldans intressant att läsa om sånthär, intresse smurfar hoppar och skuttar i exstas jag vet! Har alltså jobbat 08-10 och sen börjat om att jobba igen från 17:15 till 21:15. Har just kommit ur duschen. Nu ska jag avnjuta en kall cola, en cigg och lite two and a half men sen blir det sängen för mig. Ny dag imorgon och då jobbar jag 08-16:40. Over and out!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback