Onsdag

Ja det var den här dagen det. Började jobbet 8 imorse sen hade jag långlunch mellan 12-17:15, på den tiden hann jag luncha med Bull, shoppa kläder och handla på willys. Orkar inte ta bild på det jag köpt. Alla vet hur leggings ser ut och alla vet hur ett armygrönt linne ser ut, inget fancy direkt. Har även investerat i ett par ansiktsmasker, har ju inte särskilt många arbetsdagar kvar nu så sen när jag blir arbetlös igen så blir det rehab i badkaret med ansiktsmask i nyllet för fulla muggar... eller badkar... whatever. Har bytt kattsand i lådan. Tagit mig en varm och härlig dusch. Förberret matlåda. Kikar runt lite på tradera efter ett par kängor. Nöter two and a half men. Imorgon har jag sovmorgon, skönt. Over and out.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback