Ursäkta?


Idag har jag varit väldigt upprörd. På jobbet ville en av våra teamleaders prata med mig i enrum. Då sa han bland annat att någon sagt att jag när jag varit i telefon med en kund tydligen skulle ha sagt något i stil med "jag måste lägga på, jag har rast nu". Ursäkta men varför i hela friden skulle jag säga så till en kund!? För det första har jag aldrig sagt något sådant till en kund och för det andra så sitter jag i telefon med kunden även om det drar över min rast och för det tredje så följer jag mitt rastschema till punkt och pricka. Verkligen oerhört moget att sparka på den som redan ligger, jag har det svårt nog att orka med jobbet. Det är inte lätt att gå från att ligga i sängen hela dagarna för att man helt enkelt inte finner någon anledning till att stiga upp till att jobba heltid.



MEN! Nu är det äntligen fredag och imorgon kan jag sova ut. Sen jobbar jag 4 timmar på söndag, men det gör inte så mycket, 4 timmar går fort. Har just svalt min medecin och strax ska jag gå och lägga mig. Laters



Kommentarer
annie

sånt är bara så onödigt och tar så mkt energi. Men bara att försöka att inte bry sig.. lättare sagt en gjort.. men lycka till :)

2010-08-07 @ 14:40:57
URL: http://annieny.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback