2010

Året som gått



Hur har året 2010 varit för dig? Ok, hade fått varit mer spännande.
Bättre än förra året? Jag vet inte, helt ok.
Har du träffat några nya vänner? Jo några stycken.
Någonting du aldrig kommer glömma från 2010? Allt drama.
Har du flyttat under år 2010? Flyttade från skogen till stan i april.
Har du hittat en ny låt som du älskar? Mycket Gaga, Ke$ha & Rihanna.
Isåfall vilken? Bad Romance, Cannibal, Take It Of, Only Girl.
Har du druckit alkohol? X antal gånger.
Har du rökt? Ingen skum skit iaf.
Har du kysst en främling? Nja inte direkt.



KÄRLEK:
Hur har din kärlek varit 2010? Åt helvete.
Har du varit kär? Jo det har jag faktiskt.
Har du sagt jag älskar dig till någon? Längesedan jag sa så till någon.
Har någon sagt jag älskar dig till dig? Ja mina föräldrar.
Har du haft sex någon gång under året? Yes sir.
Har du haft ett hemligt förhållande? Nej det är lågstadie nivå.



SORG&HÄMD:
Har någon i din närhet tagit självmord? Nej.
Har någon i din släkt avlidit? Nej tack och lov för det.
Har du slagit någon på riktigt med knytnäven? Nej, aldrig.
Har du varit i slagsmål? Jag är en dam jag hamnar inte i bråk.



PERSONLIGT:
Har du gjort någonting du ångrar? Det har jag säkert.
Har du skämt ut dig? Jag är en entertainer, jag skämmer ut mig med flit!
Har du ljugit för en vän? Isf vita lögner för att skydda.
Har du varit ute en hel natt? Ja, i sommras.
Har du blivit tagen av polisen? Som sagt, jag är en dam så nej.
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? Ja
Har du sovit i samma säng med någon i samma kön? Ja



VÄNSKAP:

Har du träffat nya vänner? Jodå det har jag.
Har du förlorat en vän? Inte vad jag vet.
Har du fått tillbaka kontakten med en gammal vän? Lite grann, ja.
Har du gått bakom ryggen på en vän? Det tycker jag inte.
Har du ljugit för en bästavän? Har inte för vana att ljuga.
Har du haft en relation med en vän? Jag skiljer på vänskap & romans.




1 Gjorde du något som du aldrig har gjort förut?
Det gjorde jag säkert.

2 Höll du några av dina nyårslöften?

Hade inga.

3 Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nja.

4 Dog någon som stod dig nära?

Någon blev mördad men vi var inte så nära.

5 Vilka länder besökte du?
Finland.

6 Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011?

Ja mer spänning.


7 Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
21 mars

8 Vad var din största framgång under 2010?
Mitt första riktigt jobb.

9 Största misstaget?

Inledde en romans med grannen, det visade sig att han var labil.


10 Har du varit sjuk eller skadat dig?
Jo.

11 Vad spenderade du mest pengar på?
Jag slår vad om att det är coca cola och cigg.

12 Gjorde någonting dig riktigt glad?
Jag vet inte.


13 Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2010?
Alors On Danse, Stereo Love, Tik Tok.

14 Vad önskar du att du hade gjort mer?

Haft mer kul och träffat folk.

15 Vad önskar du att du hade gjort mindre?

Suttit hemma.


16 Hur tillbringar du julen?
Den här gången med far långt uppe i norr med god julmat.

17 Blev du kär i år?
Ja, men det gick över.

18 Favoritprogram på TV?

Dum fråga, Desperate Housewives såklart!


19 Bästa boken du läste i år?

Läser mycket, men bästa boken var "Prozac - Mina generations tröst" av Elizabeth Wurtzel.


20 Något du önskade dig men inte fick?

Ja en del saker, men det gör inget.


21 Vad gjorde du på din födelsedag i år?
Jag hade en stor fest.

22 Finns det någonting som skulle ha gjort ditt år ännu bättre?

Ja mer romance.

23 Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
Väldigt casual, men "den lilla svarta" åkte fram lite titt som tätt.

24 Vad fick dig att må bra?
Mina vänner.

25 Vilken kändis var du mest sugen på?

Jessica Alba och Eva Longoria.

26 Vem saknade du?
Palle :-(

27 De bästa nya människorna du träffade?
Hemligt.

28 Vilka är dina nyårslöften till 2011?

Orkar inte ha några nyårslöften.

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback